JUTARNJI MOBILITY

“Exercise in the morning, before your brain figures out what you're doing”
mobility-prikaz

JUTARNJI MOBILITY

Jutarnji trening najbolji je način održavanja energije tijekom dana. Ima pozitivan učinak na vaše fizičko i psihičko stanje, te poboljšava vaše raspoloženje. Nakon jutarnjeg vježbanja na posao ćete doći sretniji, zadovoljniji i spremniji za izazove koji su pred vama. Rani trening podiže vaš metabolizam koji ostaje na visokoj razini još nekoliko sati. Time sagorijevate više kalorija nego što to činite večernjim treningom.

Istraživanja su pokazala da jutarnji trening pridonosi kvaliteti sna. Nakon večernjeg treninga vaše tijelo ostaje još nekoliko sati u „aktivnom“ stanju, te se zbog toga može dogoditi da dugo nećete moći zaspati. Kvalitetan jutarnji trening može vas više razbuditi od šalice kave, jer aktivira vaše tijelo i um i priprema ga za novi dan.

Za sve one koji su željni treninga, a imaju problem s nedostatkom vremena - ne odgovaraju im termini ili su jednostavno više jutarnji tip. Odličan program treninga na kojem se prolazi cijelo tijelo s naglaskom na mobilnost i fleksibilnost, ali i vježbe snage. Intenzitet je prilagođen svakome, a sustav treninga posložen po svim pravilima struke. Prolaze se tehnike disanja, ground force metoda treninga, te vježbe s kettlebellom pod vodstvom našeg licenciranog trenera Filipa.

kontakt

obrazac za probne treninge

Prije nego postanete član SA obitelji, odradite probni trening. Prvi probni trening je besplatan!

Gdje smo?

Ul. Stjepana Radića 58, Osijek

E-MAIL

info@sportska-akademija.hr